در زمان سیاستگذاریها در مورد برند خود، داشتن هدف بسیار مهم است. بنابراین عمیق تر به تمام جوانب توجه داشته باشید و اهداف خود را مشخص کنید.
٣ - انعطاف پذیری
باتوجه به دنیایی که خیلی سریع در حال تغییر است باید بازاریابان برای حفظ ارتباط انعطاف پذیر باشند.
اگر به یاد داشته باشید در بخش ابتدایی از وحدت و یکپارچگی گفته بودیم نکته اصلی حفظ یکپارچگی در برندینگ است.
شاید برایتان این سوال پیش آید که چطور در عین یکپارچگی، انعطاف پذیر هم باشیم!
درست است که هدف ما یکپارچگی و ثبات است جهت ایجاد استاندارد برای برند اما با راهکار های ساده باید انعطاف پذیری را هم داشته باشید.