Content development and strategy
برای برنامه ریزی محتوا باید جنبه های مربوط به استراتژی محتوا را در تمام مراحل در نظر داشته باشید که شامل یک برنامه ریزی به شرح ذیل است:
- برنامه داشتن برای حذف و کنار گذاشتن محتوا در زمان مشخص شده (پایان عمر محتوا)
- زمانبندی برای تولید، ارائه، ارزیابی و سنجش موفقیت محتوا
- هم مسیر کردن محتوا با اهداف
تولید محتوا
Type of thinking
مهمترین فاکتور در بازاریابی محتوا، نوع نگرش، تولید محتوا جذاب و مخاطب پسند است، تا جایی که بتوان گفت همان چیزی است که مخاطب در موتورهای جستجو به دنبال آن است.
Content Ideation
با ایده پردازی محتوایی می توانید محصولات خود را به طور حیرت انگیزی به مخاطبان ارائه دهید تا آنها را جذب محتوای خود کنید.
key words
کلمات کلیدی کسب و کارتان را پیدا کنید چون همه چیز تقریبا به کلمات کلیدی ربط پیدا می کند و پیدا کردن آن ها به شما در گوگل کمک میکند که کسب و کار شما راحت تر شناسایی شود.