تدوین و استراتژی محتوا

تدوین و استراتژی محتوا یعنی محتوای مناسب، کاربردی و مفید را تولید و گردآوری کرده و آن را به مخاطب خود ارائه و مدیریت کنید.
نگرشی که در استراتژی محتوا وجود دارد کاملا متفاوت با روش سنتی بازاریابی است.

تدوین و استراتژی محتوا

از جمله زیر مجموعه های استراتژی محتوا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اطمینان از رسیدن محتوا به دست مخاطب مورد نظر

تمرکز داشتن به فعالیت های مربوط به محتوا

ایجاد الویت بندی و یکپارچگی بین محتواهای تولید شده

Content development and strategy

برای برنامه ریزی محتوا باید جنبه های مربوط به استراتژی محتوا را در تمام مراحل در نظر داشته باشید که شامل یک برنامه ریزی به شرح ذیل است:

تولید محتوا

عناصر محتوای متنی

Type of thinking

مهمترین فاکتور در بازاریابی محتوا، نوع نگرش، تولید محتوا جذاب و مخاطب پسند است، تا جایی که بتوان گفت همان چیزی است که مخاطب در موتورهای جستجو به دنبال آن است.

Content Ideation

با ایده پردازی محتوایی می توانید محصولات خود را به طور حیرت انگیزی به مخاطبان ارائه دهید تا آنها را جذب محتوای خود کنید.

key words

کلمات کلیدی کسب و کارتان را پیدا کنید چون همه چیز تقریبا به کلمات کلیدی ربط پیدا می کند و پیدا کردن آن ها به شما در گوگل کمک می‌کند که کسب و کار شما راحت تر شناسایی شود.

امروزه مخاطبان حوصله محتوای تکراری، طولانی و بلند را ندارد و به دنبال محتوای بامعنی، خلاصه و مفید و جذاب می‌گردند.
اصلی ترین ابزار گوگل برای شناسایی فعالیت های دنیای مجازی همین کلمات کلیدی هستند.
در تهیه و تدوین استراتژی محتوا نباید کلمات کلیدی را نادیده بگیرید.

تیم تخصصی ما در مبنا دیجیتال مارکتینگ آمادگی لازم جهت مشاوره در این حوزه را به شما دوستان اعلام می دارد.