تولید محتوای متنی

Generate textual content

تولید محتوای متنی

Attract the audience

یکی از انواع تولید محتوا، تولید محتوای متنی است که مخاطبان بسیار زیادی را جذب کسب و کار شما می کند.
در حال حاضر دنیای دیجیتال در حال رفتن به سمت و سوی تولید محتوا و بازاریابی محتوایی است.
از تولید محتوای متنی، ویدئویی، گرافیکی و… در حال حاضر وب سایت ها و اپلیکیشن ها برای جذب مخاطبان استفاده می کنند.

در تولید محتوای متنی مهمترین مسأله تفاوت بین متن معمولی و محتوای متنی است.
اکثر فعالیت های دیجیتال مارکتینگ هم به نوعی با محتوای متنی در ارتباط هستند.

Increase rankings

مسأله بعدی در مورد جذب بیشتر مخاطب به محتوای متنی، موضوع و عنوان مناسب است.
به این نکته توجه داشته باشید هر محتوای متنی، نمی تواند باعث جذب مشتری شود.
درصد زیادی از کل محتوای اینترنت را تولید محتوای فارسی تشکیل داده است.
قطعا شما می‌دانید که امروزه سئو بیش تر بر پایه محتوا بنا شده است.

پس نتیجه میگیریم هر سایتی برای عملکرد بهتر و افزایش رتبه اش در موتورهای جستجو به تولید محتوا احتیاج دارد.
با توضیحاتی که تا به این لحظه به شما ارائه کردیم، باید متوجه اهمیت محتوای متنی به عنوان یک پیش نیاز اصلی بابت تولید هر نوع محتوایی پی برده باشید.

نقطه ضعف یک محتوای متنی

بزرگ ترین ضعف یک محتوا کپی بودن متن است، اکثرا این فکر را می کنند که کسی متوجه کپی نمی شود اما اینطور نیست موتورهای جستجو به راحتی مطلب شما را از نتایج جستجو حذف می‌کنند یا رتبه پایینی به آن می دهند.

یادداشت محتوای متنی

Styling in textual content

استایل دهی در محتوای متنی

در نوشتن محتوا دقت کنید قرار نیست مخاطب همه بخش های متن شما را بخواند.
متن خود را بخش بندی کنید مثلا رنگ های مختلف، تیتر های درشت، فونت ضخیم و هر ابزار دیگری که در اختیار دارید.

در فضایی مثل اینستا گرام که از ابزارها برای چیدمان متن محروم هستید می توانید از ایموجی ها، آیکون و فاصله گذاری بین خطوط و پاراگراف ها برای بخش بندی استفاده کنید، در تولید محتوای متنی از جملات کوتاه استفاده کنید.

MDM "مبنادیجیتال مارکتینگ"

تیم تخصصی ما در مبنا دیجیتال مارکتینگ آمادگی لازم جهت مشاوره در این حوزه را به شما دوستان اعلام می دارد.

شرکت مبنا دیجیتال مارکتینگ