تاثیر گرافیک بر جذب مخاطب
جذابیت بصری برای موفقیت نشر آنلاین یا چاپی شما بسیار مهم است. در کمتر از 50 میلی ثانیه، بازدیدکنندگان نظری در مورد وب سایت شما خواهند داشت که تأثیر زیادی در ماندن یا ترک آنها دارد. بنابراین اولین استراتژی برای جذب مخاطب، تاثیر گرافیک روی افراد است.
ناشران مجلات و روزنامههای چاپی میدانند که جلد مجله، مخصوصا قسمت “بالای” آن چقدر میتواند برای تعداد فروش مهم باشد. این بدان معناست که طراحان گرافیک شما باید توجه را جلب کنند و در مدت زمان بسیار کوتاهی به خوانندگان تأثیر اولیه خوبی بدهند. اولین برداشت در افراد به عواملی مانند: رنگ ها، فاصله گذاری، تقارن، تراکم متن، فونت ها و … بستگی دارد.
بنابراین اگر به توسعه و جذب مخاطب بیشتر فکر میکنید، به خدماتِ طراحانِ گرافیکِ با استعداد نیاز دارید. پیشنهاد میکنیم تا انتها با مبنا دیجیتال مارکتینگ همراه باشید.
وظایف طراحان گرافیک
طراحان گرافیک به صورت بصری به مخاطبان اطلاعاتی را منتقل میکنند. آنها ممکن است با طیف وسیعی از مواد از جمله تصاویر دیجیتال، فیلم، تصویر، رنگ ها و فونت ها کار کنند. طراحان گرافیک نیازهای مشتری خود را شناسایی می کنند.
یک طراح گرافیک بزرگ، عوامل اجتماعی و فرهنگی را که بر جذب مخاطب تأثیر می گذارد، درک می کند. او اغلب با طرح ها و ماکت های اولیه شروع می کند. به این دلیل که ناشر، ویراستار یا مدیر طراحی باید از تاثیر گرافیک اطمینان حاصل کند، که گرافیک پیام درست را منتقل می کند و برای مخاطب هدف جذاب است.
اهمیت طراحی گرافیک
در دنیای وب، جذابیت بصری و ناوبری وبسایت بیشترین تأثیر را در برداشت افراد میگذارد. علاوه بر این، طراحی ضعیف با بی اعتمادی از وب سایت همراه است. ممکن است منصفانه نباشد، اما زمانی که کاربران از طراحی سایت خوششان نیاید، ممکن است برای همیشه در ذهن آنها خط بخورید. و این مخالف با اهداف شما، که یک از آنها جذب مخاطب است میباشد.
هنگامی که در یک بازارِ تقریباً بی پایان اطلاعات رقابت می کنید،صرفا ظاهر منظم نشریه شما برای رسیدن به اهداف توسعه مخاطب کافی نیست. با کمک طراحان گرافیک ماهر، میتوانید اطمینان حاصل کنید که ویژگیهای وب و یا نشریات چاپی شما در جهت ایجاد یک نام تجاری منسجم کار میکنند. و این تاثیر گرافیک است که به توسعه درآمد شما کمک بسیار خواهد کرد.